Vés al contingut (premeu Retorn)

Notícies del lloc
  • Cicle de concerts a càrrec de l'Orquestra de la UPC i la Coral Arquitectura. El primer concert serà el dijous, 23 de novembre de 2017, a la Sala d'Actes de l'ETSAB (Av. Diagonal, 649 - Barcelona)

• El dia 14 de setembre començarem els assaigs de l'Orquestra del curs 2017-2018

• Ja han passat els tres concerts de tardor, i amb ells hem acabat el quadrimestre. Després de festes comencem a preparar el repertori del quadrimestre de primavera 2016.

• L'Orquestra de la Universitat Politècnica de Catalunya ja forma part de la ENUO (European Network of University Orchestras) una plataforma que agrupa formacions musicals universitàries d'arreu d'Europa.

• Nova web i identitat de l'Orquestra. Informació sobre els propers concerts, assaigs, la història, els músics, i molt més

• El proper dijous 17 de setembre comencem els assaigs! Cada dijous a les 19.30h.

• L'Orquestra i la Coral viatgen a Camprodon