Passem a formar part de l'ENUO

L'Orquestra de la Universitat Politècnica de Catalunya ja forma part de la ENUO (European Network of University Orchestras) una plataforma que agrupa formacions musicals universitàries d'arreu d'Europa.

Aquesta setmana, l’Orquestra de la Universitat Politècnica de Catalunya ha passat a formar part de la xarxa d’orquestres universitàries més gran d’Europa, l’ENUO.

L’ENUO disposa d’una plataforma on els membres d’orquestres universitàries d’arreu d’Europa poden compartir i intercanviar idees. Facilitant aquestes interaccions, l’ENUO aspira a inspirar cooperació creativa entre els membres, i com a resultat, proporcionar un enteniment cultural més profund entre les comunitats.

Formant part d’aquesta plataforma, l’OUPC té com a objectiu fomentar les sinèrgies entre l’orquestra i agrupacions musicals d’altres universitats europees, per tal de mirar de fer col·laboracions o intercanvis en un futur.

També podeu llegir la notícia de la nostra incorporació a la web de l’ENUO.