Acte d'inauguració del curs 2024-2025

16/10/2024

El passat 10 d'octubre vam participar en l'acte inaugural del curs 2024/2025

Vam tenir el plaer de participar en l'acte inaugural del curs 2024/2025 de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), culminant la cerimònia amb una interpretació conjunta entre l'Orquestra UPC i les corals de la universitat: la Coral d'Arquitectura, el Cor Ol·lari i la Coral de Terrassa. Aquesta col·laboració musical va ser el punt culminant d'un esdeveniment marcat pel record del rector Gabriel Ferraté i la inclusió de la llengua de signes per primera vegada.

Ens sentim orgullosos d'haver format part d'una celebració tan especial per a la comunitat universitària, que es va poder seguir en directe a través de les plataformes de la UPC. Aprofitem per agrair a tots els músics i cantaires la seva dedicació i compromís, així com a la UPC per brindar-nos l'oportunitat de participar en un acte que posa en valor la vida universitària i la diversitat de talent que ens envolta.